سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرى را که آتش دوزخ در پى بود خیر نتوان به حساب آورد ، و شرّى را که پس آن بهشت بود ، شرّ نتوان وصف کرد . هر نعمتى جز بهشت خوارست ، و هر بلایى جز آتش دوزخ عافیت به شمار . [نهج البلاغه]

حامیان چلسی

 
 
مورینیو(پنج شنبه 86 اردیبهشت 20 ساعت 9:56 صبح )

یوهان کرایف (Johan Cruyff) بازیکان افسانه ای فوتبال هلند، معتقد است که خوزه مورینیو (Jose Mourinho) سرمربی باشگاه چلسی تیمی ساخته که نه فقط برنده شدن را سرمشق خود قرار داده، بلکه برای سرگرم کرن هواداران تلاش می کند.

خوزه مورینیو تاکید کرد که قصد دارد سرمربی چلسی باقی بماند و امیدوار است که " جان تری " و " فرانک لمپارد " نیز در این باشگاه بمانند.
در بحبوحه گمانه زنی‌های مطبوعات در مورد رابطه متشنج مورینیو با " رومن آبراموویچ " مالک میلیاردر چلسی، وی روز جمعه با تاکید گفت :" من می‌خواهم در این باشگاه بمانم، من می‌خواهم بمانم ."
ولی مورینیو اکنون با مشکل بزرگتری روبرو است و آن اینکه آیا وی خواهد توانست " تری " و "لمپارد " دو ملی پوش انگلیسی چلسی را متقاعد به ماندن در این باشگاه کند ؟
مورینیو گفت :" آنان بازیکنان ویژه بوده و شخصیت‌های ویژه‌ای نیز دارند.
وی افزود :" من دوست دارم آنان تا آخر بخشی از تاریخ چلسی باشند." طبق گزارش ، یوونتوس یکی از چند باشگاهی است که به دنبال به خدمت گرفتن لمپارد هافبک چلسی است و "تری " دفاع وسط چلسی نیز خواهان افزایش دستمزد خود است .
مورینیو گفت: " به عقیده من، آنان به چلسی و تاریخ این باشگاه تعلق دارند . موفقیت و تاریخ باشگاه با آنان شکل می‌گیرد."
طی سه سال گذشته چلسی به همراه مورینیو ، دوبار قهرمان لیگ برتر و دو بار قهرمان جام اتحادیه انگلیس شده است

 

 

 

سرمربی پرتغالی اعلام کرد که در دوران اوج از شغل خود در دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت ورلدساکر خوزه مورینییو در تیم فوتبال چلسی افتخارات خوبی را کسب کرده و اکنون یکی از بهترین مربیان دنیا محسوب می‌شود.

مربی پرتغالی در این زمینه تصریح کرد: زمان فعالیتم در زمینه مربیگری چندان طولانی نخواهد بود به زودی از میادین خداحافظی خواهم کرد.
وی افزود: دوست ندارم به مانند مربیان سنتی تا سن 60 یا 65 سالگی به حرفه مربیگری ادامه بدهم و به همین دلیل برنامه‌های ویژه‌ای برای کنار رفتن دارم.

سرمربی پرتغالی عنوان کرد: می‌خواهم در اوج از دنیای مربیگری کنار بروم.

موینییو 43 ساله در سال 2004 از تیم فوتبال پورتو جدا شد و به تیم چلسی پیوست.

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 2216  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «